{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 22 oktober 2015

Extra berichtje in de vakantie: en dan...

Extra berichtje in de vakantie: en dan...


In deze week ben ik eigenlijk in de vakantiemodus en heb ik wat minder blogjes dan normaal, maar....
er kwam een mail binnen van Jeanet, Stefanie en Anja van de Zeeuwse Mee-Brei-Deken: 

Beste breisters/breiers,

vanaf het begin van dit jaar hebben jullie allemaal de patronen van de Zeeuwse Mee-Brei-Deken ontvangen. De één via het abonnement waarin al die leuke breipatroontjes van januari tot en met mei via de mail naar jullie toe kwamen, de ander via de aankoop van het complete patroon vanaf mei.

Het grote succes van de deken bleef niet zonder gevolgen!

Het boek waar deze deken in staat,

‘TRUIEN BIJ DE VLEET, ZEEUWSE VISSERSTRUIEN IN VERHALEN EN PATRONEN’

is nu genomineerd voor de Zeeuwse Boekenprijs!
En.. dat vinden we natuurlijk een hele éér!!

Op dit moment staat ons boek bovenaan bij stemming voor de Publieksprijs.
Helaas worden we op de hielen gezeten  en komt onze eerste plaats in gevaar... L

Het patroon van de Zeeuwse-Mee-Brei-Deken is ruim 1200 keer verkocht.
Als alle kopers van het patroon nu een stem op ons boek uitbrengen krijgen we er 1200 stemmen bij en zijn we (hopelijk) verzekerd van de winst!

Willen jullie Jeanet (van Blij-dat-ik-brei), Stefanie en Anja  helpen???

Breng dan alsjeblieft een stem uit op ons boek!

Stemmen kan tot 06 november 12:00 uur via:



Heel hartelijk dank voor jullie support!
Vriendelijke groet,
Jeanet, Stefanie en Anja

Uiteraard heb ik al lang gestemd! 
Ik heb zelf steeds met heel veel plezier aan deze deken gebreid en dan ....
ben je ineens aan het afkanten:


Meer foto's volgen binnenkort. Ik moet nog draden afhechten en wacht een zonnig momentje af  :-)

Stemmen jullie ook nog even?


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ik ga meteen even stemmen, en ik doe niet eens mee met de breideken, haha.
    Fijne vakantie.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stemmen doen we zeker! En is je deken al helemaal af???? WOW! Mijn blok 15 is bijna klaar en dan valt het een beetje stil geloof ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dames! Elke stem extra is meegenomen! En ik gun het Jeanet, Stefanie en Anja graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al aan het afhechten!!! Wow! Prachtig toch in jouw kleur. Ben heel benieuwd naar de foto´s.
    Goed dat je nog meer mensen hebt geattendeerd op de stemming voor het boek! Ik heb mijn Zeeuwse connectie gevraagd om het in haar bekendenkring ook aan te bevelen. Hopelijk leveren onze acties wat
    op!
    Fijne vakantie verder!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen