{ 'anonymize_ip': true }

maandag 5 oktober 2015

Handwerk bij de thee

Handwerk bij de thee



Twee lieve vrouwen gingen samen een paar dagen naar een eiland. Ik wilde ze een klein cadeautje meegeven en haakte twee theelabels:


Ik deed losse thee in papieren theefilterzakjes en daar knoopte ik deze labels om:


Ik kocht er een doosje bonbons bij. Op het schap stond "handwerkbonbons", zo leuk! Die moesten het wel worden :-)



Kunnen ze lekker samen aan de thee, mét chocola. Als dat geen geluksmomentje is!

Vanavond hebben wij handwerkavond. Ik ga dus vandaag weer aan het bakken. Thee met lekkers, dat hoort er helemaal bij! 

Wil je meer weten over de handwerkavonden, of misschien een keertje aanhaken? Kijk dan even hier.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. Zo super leuk! Dat idee ga ik zeker onthouden als cadeautje! Ik ken genoeg meiden die houden van een lekker kopje thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk.. je eigen melange !!
    jammer dat sneek te ver is vanuit rotterdam on zomaar eventjes langs te komen...anders kwam ik vast langa bij jullie clubje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje om mee te geven, ik vind het erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen