{ 'anonymize_ip': true }

maandag 19 oktober 2015

4 je ook vakantie?

4 je ook vakantie?


Het is herfstvakantie in regio noord en de blog van De Breimeisjes zit in de vakantiemodus deze week, wij vieren vakantie :-)

Ook vakantie van de handwerkavond. Alhoewel.... direct na de vakantie staat de volgende op de kalender! Onze handwerkavonden zijn altijd in de huiskamer van Katrein Kunst, een gezellig winkeltje in de Scharnestraat in Sneek. Zo'n twee weken terug was het de verjaardag van Katrein. In de vorige handwerkavond waren we toevallig al bezig met vlaggetjes haken, daar had ik al wat van laten zien (hier).

Tijdens die handwerkavond bedacht ik dat ik eigenlijk een vlaggetje voor Katrein had moeten haken. Ondanks al m'n lopende projecten heb ik dat nog wel even gedaan:


O ja, Katrein werd 4 jaar. De winkel dan, hé. Vandaar de 4 die ik er met kruisjes op borduurde. Ik haakte een randje vasten rondom en daarna nog een randje in de kreeftensteek.
En deze keer hing ik er een vrolijke kwast aan:


Met bakkerstouw is het vlaggetje prima op te hangen:


Katrein vond het heel leuk en versierde er haar fiets mee:


Ik hoop dat Katrein nog veel feestjes mag 4-en! Eh... ik bedoek natuurlijk VIEREN :-)


Ik ga weer bezig met m'n lopende projecten! En ik 4 ook vakantie!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Vlaggetjes zijn altijd welkom.
    Fijne vakantie.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in huis geen vakantie :(
    Wel morgen winkelen met a.s. schoondochter, en dat is ook leuk, hihi.
    Fijne (haak)vakantie gewenst...
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bezig zijn met projecten voelt voor mij als vakantie4en! Leuk, dat vlaggetje. Het winkeltje trouwens ook, ik ben er weleens geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie en hopelijk mogen jullie nog veel 4en in de winkel van Katrein! Heel leuk vlaggetje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen