{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 14 oktober 2015

Dromenvanger voor Katrein

Dromenvanger voor Katrein


Katrein Kunst heeft weer volop Hooked Zpagetti in de winkel. Veelzijdig materiaal waar je van alles mee kunt doen. Je kunt er natuurlijk mee breien én haken, maar je kunt er ook een leuke dromenvanger mee maken en ik heb een voorbeeld gemaakt voor in de winkel.

Eerst omwikkelde ik een ring met Zpagetti en daarna heb ik er draden in gespannen.


Daarna heb ik draden eraan geknoopt.


Met kralen eraan geknoopt wordt het al wat.


Veren horen er ook helemaal bij en .... ik kon het niet laten! Ik heb er weer een paar gehaakt natuurlijk :-) Hier kun je vinden hoe ik dat deed en je ziet het, het kan ook met Zpagetti:


Aan de kleinere veertjes hing ik nog een klein belletje. En de veren hing ik weer aan de dromenvanger en ook maakte ik nog een ophanglus:


Erg leuk om te maken! En je kunt meer kleuren gebruiken, of pailletten, knopen, touw, lintjes, ander garen, je kunt er helemaal je eigen dromenvanger van maken. Leuk ook om met kinderen te doen!

En Zpagetti haal je dus bijvoorbeeld bij Katrein:




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: