{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 13 oktober 2015

Dinsdag - poppendag Een oogje toeknijpen

Dinsdag - poppendag Een oogje toeknijpen


Vandaag in mijn blog eigenlijk geen poppen. Dat komt door die opdracht, waar ik vorige week al over vertelde. Toch... wel iets met ogen, dus hoop ik dat jullie een oogje toeknijpen:



Ja, dat zijn echt ogen, en ze horen hier bij:


Dan weten jullie het vast al! Opkikkerpotjes natuurlijk!


Ze blijven leuk! Ik haakte ze dit keer zonder patroon. Ik gebruik kleine zwarte kralen voor de pupillen.


En als ze zover zijn, dan mogen ze op de deksels geplakt worden:


Het is de bedoeling dat deze opkikkers een aantal mensen die dat nodig hebben een klein beetje opvrolijken. Dat zal zeker lukken als de potjes dan ook nog gevuld worden met wat lekkers!


Ik heb ze weer heel graag gehaakt. Ondertussen ga ik verder met m'n opdrachtje. En eens bedenken wat ik de volgende keer laat zien op poppendag! Volgende week is 't herfstvakantie. Dan wordt er door mij wel gehaakt en/of gebreid, maar de blog gaat in de vakantiemodus. Dat houdt in dat ik wat minder blogjes plaats en "vrij" neem op o.a. poppendag. 

En nu... ga ik natuurlijk even kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij:

Rita

Update: Ik voeg nog een link toe die ik tijdelijk had weggehaald. Deze gaat naar de blog van Peggy. Heel kort geleden las ik tot mijn schrik op haar blog dat zij is overleden. Nu wordt er toch gewerkt om haar poppen waar ze nog mee bezig was af te maken en vandaag is er een bericht over een van die poppen te vinden bij Poppemie.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

12 opmerkingen:

  1. Opkikkerpotjes kunnen ook meedoen met poppendag natuurlijk! En wat zijn ze mooi geworden, Die gaan zeker wat mensen een opkikkergevoel bezorgen! Volgende week even pauze, spijtig, maar ja, tijd kunnen we nu eenmaal niet bijbreien helaas, misschien toch breiverlof overwegen??
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De opkikkerpotjes blijven leuk!
    Ik wens je alvast een heel fijne vakantie, ik geniet nu van een weekje vrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk doen deze potjes mee! Knuffels die iemand opfleuren!!!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die zijn altijd welkom en die blauwe koekjesmonsters vind ik ook altijd ze erg leuk...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een knijp graag een oogje toe, ze zijn schattig en leuk dat je ook aan mensen denkt die een opkikkertje kunnen gebruiken, lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke opkikkerpotjes zijn het. Je wordt er blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze blijven leuk die opkikkerpotjes, mooi gemaakt hoor. Daar ga je zeker weten mensen blij mee maken.
    Wat lief dat je weer een linkje naar Peggy's blog hebt geplaatst. Mooi dat haar poppen toch nog afgemaakt gaan worden, ik ga zo gelijk even op haar blog kijken.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blijven leuke cadeautjes! Fijne vakantie. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, daar ga je mensen blij mee maken. Je krijgt toch spontaan een vette glimlach van zoiets...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuk, die opkikkerpotjes!!
    Alvast fijne herfstvakantie!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen