{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 10 september 2014

Hoe de handwerkavond was

Hoe de handwerkavond was


Afgelopen maandag liet ik al zien hoe ik bezig was geweest met zonnebloemen voor de handwerkavond. En vandaag even wat meer over de avond zelf.

Omdat het de eerste van het seizoen was had Lydia extra feestelijke cakejes gemaakt, die ook nog bij het zonnebloementhema pasten:


Er zijn wat zonnebloemetjes gehaakt door Hedy en Marike


en Caroline had in de vakantie hele mooie rondjes gehaakt, waar ze nu een vierkant van wilde maken. Daar hebben we eens goed naar gekeken:


Inmiddels heb ik haar nog wat suggesties toegestuurd. Het gaat uiteindelijk een deken worden. Mooie kleuren heeft ze weer gekozen! (Ze maakte eerder een deken in groen/blauwe tinten, hier kun je wat foto's zien).

En Bernarda probeerde wat uit met behulp van een boek:


Leuk, deze spiraalvorm!
Ingeborg was aan het breien, daar heb ik geen foto van jammer genoeg. Ze kan prima haken, maar wilde wel eens wat meer gaan breien. Recht en averecht breien kon ze al en daar kun je al hele leuke dingen meedoen.

Verder werd er weer heel wat afgebabbeld, heerlijk handwerken en bijkletsen en nieuwtjes uitwisselen.




En Bernarda had een heel leuk nieuwtje! Bij haar in de winkel (en hier is de link op facebook) is nu Blond te koop! Ik ben even wezen kijken en het ziet er prachtig uit:


Dit is wel een heel leuke set....


Het was weer een super gezellige avond en de tijd vloog voorbij. De volgende keer is op 22 september, voor één keer in de Simmer Sjop! Wil je meer weten en/of je meedoen? Kijk dan even hier!

En ik ben vandaag naar Nieuwegein, naar vriendin Irene. We gaan even winkelen, lunchen, en zeker ook bijkletsen én haken! Ik heb er zin in!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ziet er weer gezellig uit allemaal! Veel,plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook zin in! Het wordt een prachtige dag.
    Tot straks,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was weer een gezellig handwerkavondje! En hoe ijverig waren ze allemaal geweest. De winkel van Bernarda ziet er heel verleidelijk uit met al die mooie dingen :-) Geniet van je dagje met Irene!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hebben jullie weer goed gedaan.
    Geniet van je dagje uit !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal gezellig uit. Leuk om te zien hoe iedereen weer met iets anders bezig is en dat je elkaar kunt helpen als je het even niet meer weet :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen