{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 19 oktober 2017

Donderdag - dekendag, haak maar aan in de bieb

Donderdag - dekendag, haak maar aan in de bieb


Vorige week liet ik zien dat ik eindelijk bijna klaar was met mijn deken. Die dag was ik zelfs al helemaal klaar, ik wilde zo graag eindelijk m'n deken inleveren dat ik extra hard m'n best deed om 'm zover te krijgen. En ik was niet de enige die een deken inleverde, in totaal konden we weer vier toevoegen aan De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld. Volgens mevrouw Bosma-ten Cate moest ik zelf ook even met m'n deken op de foto, dus hier ben ik:


Mevrouw Bosma-ten Cate heeft er voor gezorgd dat de deken mooi recht ligt 🙂
Je ziet haar rechts op de foto. 
Volgende week laat ik nog even precies zien hoe leuk mijn deken is geworden en hoe de rand geworden is.

Op de volgende foto zie je Hennie, zij leverde haar derde deken in!


De volgende deken is een sprei, uit 1975! De deken is gegeven door mevrouw Reidsma, afgestaan voor het goede doel.


Geweldig hé, echt jaren '70! En er kwam ook een mevrouw langs die een paar zakken grannies bracht en deze mooie sprei:


Ook al een sprei "op leeftijd", maar nog helemaal goed en een prachtige aanvulling.

We waren deze keer met een behoorlijk grote groep dames en het was super gezellig.


Er waren wel drie dames die wat lekkers mee hadden! En toen bleek er ook nog cake te zijn in de bieb, en soep en stokbrood.... 


Nou, dat hebben we maar niet allemaal genomen. Er moest ook nog gehaakt worden, hĂ©! 


Mijn rolletje koek is nog steeds dicht, dat neem ik de volgende keer weer mee, dat is op 16 november. En dit jaar haken we ook nog aan op 14 december, beide keren van 14.30 - 16.00 uur.

Wil je nu meer weten over de Grootste Gehaakte Deken van de Wereld? Kijk dan even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Hee breimeisjes Ik ben vanmorgen in Bolsward in de bieb geweest.. wat een ijverige dames! Top!Er zijn veel dekens gemaakt en in de maak! Wordt vervolgd...blog ;-)groet,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo dapper dat jullie afstand kunnen doen van die prachtige dekens! De 1 nog mooier dan de ander. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ...dat ziet er allemaal mooi uit
    een aplausje voor iedereen ..top hoor
    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zitten niet stil zo te zien, wat een prachtige gehaakte dekens. War bijzonder dat de jaren 70 deken nog zo mooi is. Die van jou is ook prachtig.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken is mooi geworden!En wat een arbeid zeg. Een derde deken inleveren, pff. Ik doe het jullie niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmm, wat een gezelligheid en zoveel lekkers. Ik moet ook nodig weer eens aanschuiven. Liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!!! Jouw deken en de deken uit '75 vind ik het allermooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige dekens en wat een leuke en gezellige club. Zelf ga ik 3 dekens inleveren, hoop dat ze het record halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat wordt er toch een hoop gehaakt! Het wordt ongetwijfeld de alleraleergrootste. En zoveel dekens die uiteindelijk de wereld in gaan. Geweldig! Bijzonder dat er ook oude dekens ingeleverd worden. Ik heb er hier ook 1 van mijn oma die in 1989 al overleden is maar los van dat ik het heerlijk vind eronder te zitten op de bank is de emotionele waarde echt te groot om m weg te geven.

    BeantwoordenVerwijderen