{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 26 oktober 2017

Donderdag - dekendag Mijn deken is helemaal af

Donderdag - dekendag Mijn deken is helemaal af


Twee weken geleden liet ik zien dat ik met de rand van mijn deken bezig was en vorige week liet ik zien dat ik m'n deken ingeleverd heb. Vandaag wijd ik er nog een blogje aan, want ik vind 't eindresultaat zelf zo leuk 😊


Daar ligt-ie, helemaal op maat, eindelijk!

Na de eerste toer van de rand:



Met de tweede rand werd het nog leuker:


Ik haakte op deze manier nog meer restjes op en het was echt een leuke rand om te haken. Ik was inmiddels praktisch op de goede maat en nog zo'n toer was echt te veel geweest. Een toer halve stokjes, nu wel met alleen zwart sluit het helemaal af.


Een leuk project om allemaal restjes op te maken. Al kocht ik er ook nog de nodige bolletjes bij 🙂 Ik denk dat ik toch nog wel zo'n 15 bolletjes zwart erbij heb moeten halen! En dan is 't toch een beetje moeilijk om 'm weg te geven... Maar 't doel is zo leuk en sympathiek, dus heb ik 't toch met veel plezier gedaan! 



Ik ga eens kijken wat voor "restjes" ik nu nog in huis heb. Er is ook nogal wat acryl. Dat zou best nog eens een deken kunnen worden. Er is nog tijd en er kunnen nog steeds dekens bij! Mijn deken kreeg nummer 4426 en het uiteindelijke doel is 10.000!

Wil je meer weten over De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld? Kijk dan even op hun Facebookpagina! En kijk ook even bij Haak je aan? Samenhaken is verbinden.

Wij haken in Sneek aan in de bibliotheek, de eerstvolgende keer is op 16 november.


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. die is erg mooi geworden en de rand maakt het weer helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurrijk project! Die dubbele rand maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop werk en wat een mooi resultaat en ja dan het moment van afscheid. Maar straks als het record gevestigd is gaat jouw deken ergens iemand warm houden. Hoe mooi is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terecht dat je er nog een blogje aan wijd. Een deken om trots op te zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi geworden en juist de rand op deze manier maakt het helemaal af. Ik snap goed dat het moeilijk is om weg te geven, maar wat zal de ontvanger er uiteindelijk blij mee zijn! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rand Akkelien. Leuk dat je de kleurtjes erin hebt laten terugkomen (en het ruimde mooi op in je mandje *Ü*).
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen