{ 'anonymize_ip': true }

maandag 12 juni 2017

Haak-maar-aan: we mogen donderdag weer!

Haak-maar-aan: we mogen donderdag weer!


Aanstaande donderdag haak ik weer aan in de bibliotheek in Sneek. Hier lees je alle informatie. En toen ik deze link zocht, ontdekte ik dat je vanmiddag in Sint Nicolaasga kunt aanhaken (klik hier) en op diezelfde donderdag, maar dan 's ochtends, in Bolsward (klik hier).

En ik laat wat zien van de vorige keer!

In deze collage zie je verschillende granny's van verschillende aanhakende dames:


Er zijn ook mensen die niet zo van granny's haken houden en die haken andere dekens 😊


De twee buurvrouwen Froukje en Marianne zijn allebei met zo'n leuke zigzagdeken bezig 


en nu is mevrouw Koolmoes ook zo'n deken aan het haken! 


Tara vond ook nog wat bollen wol en ook zij begint zo'n soort deken.


Ik heb die keer niet zoveel gedaan, maar inmiddels heb ik thuis wel vorderingen gemaakt:


6 x 14 granny's en ik heb nu dus twee van dit soort banen:


Ik haak ze thuis aan elkaar met nog een rij granny's ertussen en donderdag begin ik met de derde en laatste baan van 6 x 14. Ik ben nog op schema!

Heb je ook zin om aan te haken? Kom erbij! Wij haken van 14.30 - 16.00 uur in Sneek.
Maar ook thuis of met een eigen groepje kun je meedoen. Kijk ook even op de facebookpagina. Je kunt hele dekens maken, maar ook lapjes en resten garens zijn welkom.

Vandaag houd ik me verder bezig met de handwerkavond: spullen klaar zoeken, iets lekkers bakken, pakketjes in orde maken. Helemaal zin in! En dan heb ik daarna ook weer van alles om over te bloggen!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Oh Akkelien, je grannydeken wordt steeds mooier! Hoe meer granny's, hoe beter!
    De ripple/zigzag dekens zijn ook erg gaaf. De kleuren van mevrouw Koolmoes zijn heerlijk 's zomers fris. Maar de andere vind ik ook erg gaaf. Haakt ook zo heerlijk weg, zo'n ripple...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige projecten om blij van te worden
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben helemaal weg van grannies en ik vind je work in progress natuurlijk hartstikke mooi <3. Supergezellig zo aanhaken. Jammer dat ik niet in de buurt woon.

    groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit je meer te kletsen dan te haken? ;) Hij wordt mooi, je granny! De ripples zijn inderdaad ook erg mooi. Mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, die keer had ik de Friese uil klaar en ik had ideeën voor een Friese en een Sneeker deken en ik was van alles aan het laten zien via m'n telefoon! En haken, daar kwam het haast niet van :-) Maar inmiddels heb ik er al lekker wat bij gehaakt!

      Verwijderen