{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 30 juni 2017

Give-away bij De Breimeisjes!

Give-away bij De Breimeisjes!


Het is vrijdag vandaag en dan wens ik jullie altijd een fijn weekend mét happy momentjes.
Een happy momentje in mijn week was maandag toen ik "club" had bij Lydia. Er waren er meer deze week! Ik blijf even bij die "club", want Lydia en ik hebben toen een give-away voorbereid 😊

Wij, Lydia van Breimeisjes-post en ik van De Breimeisjes, geven samen een pakketje weg! 




In dat pakket zit dit boek:



In dit boek staan veel patronen van tassen en ook patronen voor sjaals, een muts en handschoenen.


Omdat er veel tassen in staan doen we er er iets bij, een keuze uit de volgende handvatten:



Nr 1: een stel handvatten van kunststof
Nr 2: een stel ronde handvatten van doorzichtige kunsstof
Nr 3: een mooie metalen beugel, leuk voor bijvoorbeeld een avondtasje
Nr 4: een handvat van houten kralen
Ik had ze voor de duidelijkheid toch maar even allemaal uitgepakt, ze zijn allemaal ongebruikt. Ieder heeft z'n eigen voorkeur, als je wint, mag je een van deze vier kiezen.

En omdat we het zo leuk vinden hebben we er allebei een tashanger/sleutelhanger bij gedaan:



De schelp is van mij (ik liet 'm woensdag al zien) en het paarse dametje is gemaakt door Lydia.

We willen dit pakket graag weggeven aan een van onze volgers.
Als je al volger bent, laat dan een reactie achter!
En ben je dat nog niet? Dan word je dat toch snel 😉 en laat ook dan een reactie achter.
Als je bij allebei een reactie achterlaat heb je dubbele kans!
Hier is de link naar Lydia's blog.

Je kunt meedoen tot en met 9 juli. Op 10 juli gaan we dan de verloting doen en op 11 juli lees je in de poppenblogs wie de winnaar is.
Doe je mee? Leuk!

Update: De uitslag is bekend en kun je lezen in deze blog!

En dan wens ik jullie bij deze ook een heel fijn weekend! Mét happy momentjes!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

17 opmerkingen:

  1. hoi meisjes, hoe je volger word;;geen idee!! liken kan ik ook al niet, dus gewoon een berichtje achterlaten.lijkt me reuze om zelf een tas te maken, die dan lukt omdat er een patroon bij is. handvat nr 4 gaat m voor me worden, als ik de gelukkige ben!
    groetjes mar broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zo'n winactie! Ik doe graag mee! Ik volg jullie beide via Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie! Ik loot graag mee. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, ben ook al bij Lydia geweest ;)
    Ik doe altijd mee en ik ga voor de beugel nr. 3
    groetjes en veel succes met de loting, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give-away, ik doe graag mee, en zou kiezen voor nr.4, de houten kralen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief idee. Ik waag graag een gokje. Ik zou voor handvat 1 gaan. In een beetje tas moet toch je hele hebben en houwen passen. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee. Ik doe graag mee en als ik win ga ik voor handvat 3. Het lijkt me leuk om eens een tasje te maken. Fijn weekend en groetjes uit Amsterdam. Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb me net aangemeld als volger (ik volg jullie al een tijdje, maar dan gewoon door dit blog op te zoeken).
    Ik wil in mijn zomervakantie een tas gaan maken, dus deze give-away komt goed van pas. Nummer 4 zou mijn keuze zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kans, ik zou meedoen voor 3 gaan. En het boek lijkt me leuk, wnat ik wil wel nog enes een degelijke tas kunnen haken,

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en vooral aardig, dames!! Het boek ken ik niet maar ziet er zeer uitnodigend uit, daar wil ik wel een kansje voor wagen! Zou meteen al aan het vlopje op de voorkant willen beginnen ;o) Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke give away.. en ja ik waag ook een gokje! ik zou als ik zou winnen graag handvaten no 2 willen hebben, de doorzichtige!
    ik ben geen volger van lydia, maar ik ga even bij haar blogje kijken! wie weet word ik volger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk doe ik mee. Wat een leuke give away.. Ik ga gelijk ook even bij Lydia op bezoek.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit kan ik niet laten, meedoen aan een give-away!! Zelf zou ik er ook dringend weer eens moeten doen, nog een goed idee vinden en dan binnenkort misschien.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. natuurlijk doen we mee :) een leuke tas is nooit weg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en lieve give-away. De kans dat ik ooit een tas haak is niet zo groot dus ik gun iemand anders graag een kansje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook graag mee. Een tast komt altijd van pas. Wel eerst nog "even" maken. Ik ben 11 juli op vakantie, en kan dus (als ik gewonnen heb) niet meteen reageren. Hartelijke groeten Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke give away. Een tas staat niet bovenaan mijn to do lijstje (hoewel een leuke seventies tas... ;) Nee hoor laat een ander er maar echt blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen