{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 11 april 2014

Het is weer vrijdag!

Het is weer vrijdag!


Vrijdag, bijna weekend! Heerlijk hé.

Het cadeautje met de pannetjes waar ik het al eerder over had, werd uiteindelijk een feestelijk gevuld tasje:


En bij de pannetjes en bakvormpjes deed ik drie pannenkoekjes, drie taartjes,  en drie eitjes:










Met die pannenkoekjes heb ik direct ook geprobeerd om spiraalsgewijs stokjes te haken. De truc is om met vasten te beginnen en dan halverwege een cirkel via halve stokjes naar hele stokjes te gaan en daarna is het geen probleem meer om spiraalsgewijs door te haken.

Maandagavond weer handwerkavond in de huiskamer van Katrein Kunst! Daar hebben De Breimeisjes ook weer zin in!

Fijn weekend allemaal!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

8 opmerkingen:

  1. Het is dat ik net ontbeten heb, maar het water loopt me in de mond!

    liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er heerlijk uit, hier kan iemand zeker leuk mee spelen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En eu... mag er siroop op de pannenkoeken? Ziet er heerlijk uit.
    Fijn weekend nog.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gemaakt en echt een super cadeau!!!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk gedaan zeg,!!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig uit, vooral die eieren. Leuk gedaan!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je eieren zien er bijzonder smakelijk uit mag ik wel zeggen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen