{ 'anonymize_ip': true }

maandag 16 januari 2023

Blauw!

Blauw!


Vandaag is het blauwe maandag! De dag dat de mens zich het aller ellendigst voelt van alle dagen. Omdat alle feestdagen achter de rug zijn en alle goede voornemens mislukt zijn. 

Daar zou ik me persoonlijk nog geen blauwe maandag druk over maken.
Dat laat me gewoon blauwblauw!

In m'n fotogalerij zocht ik wat blauwe handwerkfoto's bij elkaar:


Het begin van het minitruitje, het begin van de eerste Julvant en van een mitten, en een van deze vlaggetjes.


En ik heb ook blauwe sokken, de Fryske sokken, naar m'n eigen patroon. Je leest in deze blog meer over dit paar.
Het patroon is tegen een kleine vergoeding te verkijgen in m'n Ravelry-winkel.

Ik vind blauw een mooie kleur. Jij ook?



Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💙💙💙


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind blauw ook prima.
    En ik vandaag op mijn blog schrijven dat je van paars houdt... haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik houd van meerdere kleuren :-D Paars is mijn lievelingskleur, dus je hebt het absoluut goed!

      Verwijderen
  2. Het was meer een grijze maandag dan een blauwe maandag, wel perfect weer om jouw prachtige blauwe sokken te dragen! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ik draag vandaag antraciet :-) en kleurige sokken! Waar wel ook wat blauw in zit.

      Verwijderen
  3. Ik hou ook van blauw. Hoe komen ze eigenlijk op een blauwe naandag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is de derde maandag van 't nieuwe jaar. Maandag is voor veel mensen een "moeilijke" dag, rond die tijd is vaak duidelijk dat het weer niks wordt met de goede voornemens, het is vaak grijs en grauw weer (dat klopt in ieder geval vandaag!) en dat allemaal maakt het kennelijk een blue monday. Ik denk dat het met de blues te maken heeft.
      Zelf heb ik er geen last van, ik hou gewoon van blauw!

      Verwijderen