{ 'anonymize_ip': true }

maandag 9 januari 2023

Lievelingsbloemen

Lievelingsbloemen


Vorige week was ik jarig en wat een leuke dag was dat! Na 2 keer maximaal 2 gasten te hebben mogen ontvangen, was dat nu weer vrij gegeven en ik heb genoten van m'n bezoek. Verder ook leuke en lieve cadeaus ontvangen, gezellige post en veel berichtjes via whatsapp en social media. 

Zoon had een super leuk cadeau bedacht: ik kreeg m'n lievelingsbloemen. Dat zijn narcissen en zonnebloemen.


Dat er een Legodoos met zonnebloemen is, dat wist ik al. De narcissen zijn nieuw. Heel leuk, ik ben er heel blij mee 🙂


Mijn gehaakte narcis en zonnebloem heb ik er even bij gezocht, het patroon van de narcis vind je hier, 2 versies zelfs.


Het patroon van de gehaakte zonnebloem vind je hier.

Ik kreeg trouwens ook nog een potje met echte narcisjes, vind ik ook altijd een heel fijn cadeautje! 

Houd je van andere bloemen? Misschien vind je jouw lievelingsbloem in mijn "Bloemen-ABC".

Fijne dag 🌻🌻🌻

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd en wat heerlijk dat je je verjaardag weer eens kon vieren zoals je graag wilt!
    Leuk is dat als mensen weten waar ze je blij mee kunnen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige cadeaus, echt in jouw straatje!
    Ik heb je ook een verjaardagskaart gestuurd, maar ik vrees dat die nog steeds niet bezorgd is? Dan is hij al een week onderweg 😕 Alsnog maar gefeliciteerd dan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je prachtige kaart arriveerde heel mooi op m'n "oudejaarsdag", helemaal perfect dus :-) Blij mee!

      Verwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat een leuke cadeau's van je zoon. Met het potje echte narcissen heb je al een beetje lente in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd en wat een verwennerij. Bloemen doen het altijd goed.
    Narcissen in huis is de lente in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes, nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd, wat een leuke onverwachte cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen