{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 24 mei 2022

Dinsdag - poppendag AmiguruMay 2022 (2)

Dinsdag - poppendag AmiguruMay 2022 (2)


Begin mei vertelde ik al dat ik deze maand op Instagram meedoe aan een challenge met de naam AmiguruMay. 
Vandaag laat ik weer een paar foto's zien die ik in de afgelopen weken deelde, foto's van de leukste onderwerpen.

Op 4 mei was het onderwerp NATUUR:


Suïsen tussen de narcissen vond ik wel een passende bijdrage.
Dit popje is een ontwerp van Alexa van Amilishly en op deze blog van haar lees je veel meer over deze challenge.
Het volgende popje is ook een ontwerp van Alexa. Het is de foto bij het onderwerp van 7 mei, PASTEL KLEUREN en dit is Hanako:


Meer over Hanako vind je hier.

Deze foto is van de fotoshoot die Karel de kameleon had op Schiermonnikoog:


Heel binnenkort laat ik weer zien van die shoot, hoor! Op 9 mei was het de bedoeling om je MEEST RECENTE AMI te laten zien en dat is Karel. Daarom kwam deze foto al vast voorbij op social media. Meer over Karel kun je hier vinden.

Op 14 mei was het onderwerp MONOCHROME. Ik wist helemaal niet wat dat is, maar kennelijk moest er een zwart/wit foto online. Dat was even puzzelen, maar op Instagram kun je allemaal filters over je foto gooien, ook zwart/wit filters. Het leek me leuk om de Pippi's eens in 't zwart/wit te zien:


Zie je Pippi liever in kleur? Kijk hier.

Het onderwerp van 15 mei vond ik heel leuk, KIES EEN EMOJI. Ik koos, O, deer, voor de eland en maakte een foto van m'n elanden op het kastje in de hal:


Er zijn ook blogs waarin je meer over herten en elanden kunt vinden.
Het was heel leuk om al die elanden erbij te "knutselen". En ik heb ook steeds m'n logo in de foto's gestopt. Wel veel werk! Ik heb ook vaak m'n best gedaan om de tekst ook in 't Engels bij de foto's te plaatsen. Al heb ik daar ook wel eens vrij van genomen.

Nog even iets heel anders: morgen ben ik gastspreker in de bibliotheek in Sneek, ze maken er in de bieb flink reclame voor 😊


Hier lees je alle informatie. Het begint om 10 uur!

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat gaaf al die reclame voor jouw optreden! Heel veel succes alvast.
    Mooie foto's heb je gekozen voor de challenge. Karel is echt fotogeniek, ik ben benieuwd naar de fotoshoot, was even vergeten dat we die nog tegoed hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk succes morgen.En je creaties zijn ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haaaa, kijk aan, voor de AmiguruMay Challenge heb je prachtige bijdrage's geleverd Akkelien.
    Inderdaad mooie reclame, succes morgen.

    BeantwoordenVerwijderen