{ 'anonymize_ip': true }

maandag 2 mei 2022

60 jaar

60 jaar


In april vierde een vriend z'n zestigste verjaardag.
Het zal je niks verbazen: ik haakte een slinger.


Met 60 vlaggetjes.
Zoals gewoonlijk wilde ik het even laten proefhangen, maar het waaide toen zo verschrikkelijk hard! April doet wat hij wil, hé... Een week daarvoor maakte ik de slinger voor Nim en die lag in de sneeuw!

Ik versierde David ermee en kijk dan:


De slinger waaide nog net niet weg!


Ik heb 'm snel mee naar binnen genomen en met een kaartje in een enveloppe gedaan.


De post is goed aangekomen 🙂

Ik haakte het zo: 60 beginlossen, 4 lossen, *1 losse overslaan, in de 2e losse vanaf de haaknaald 1 vaste, in de volgende losse, 1 half stokje, in de volgende losse 1 stokje, 11 lossen*, herhaal van * tot * tot er 60 vlaggetjes zijn en haak aan 't eind in plaats van 11 lossen 60 lossen.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat weer mooie slingers. Ik ga je patroontje bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo was ook dit feestje weer compleet gemaakt, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is weer een lange slinger geworden Akkelien, maar
    het blijft heel feestelijk om zoiets te ontvangen, erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen