{ 'anonymize_ip': true }

maandag 12 oktober 2020

Victoriaans (6)

Victoriaans (6)


Vorige week maandag deed ik 'm om, m'n Victoriaanse sjaal en later kwam ik erachter dat de blog die dag ook over de sjaal ging! Vandaag de "complete plaatjes"!

De laatste hele dag van de vakantie had ik 'm af en heb ik ter plekke foto's gemaakt.


Genoeg mooie plekjes om de sjaal te draperen:


Het waaide nogal hard die dag. Zo mooi aan de waslijn, met zicht op zee:


Het model is heel fijn, deze halfronde sjaal draagt fijn als een soort van schouderwarmer. Op de bovenste foto draag ik 'm met de ronding achter en de punten weer over de schouders geslagen, met een speld op mijn rechterschouder.


Linksonder is een selfie, in Frankrijk (had ik al gezegd dat het toen heel hard waaide?), ook daar heb ik de ronding achter. De foto rechtsonder maakte ik vorige week, toen bedacht ik dat het ook andersom kon. De halfronding heb ik voor, de punten van achter over de schouders en voor in een vrij losse platte knoop. Dit blijft echt heel goed zitten!


Ach, wat wapperde de sjaal mooi aan die waslijn! Wat een fijne vakantie was het ook!

De Victoriaanse sjaal is een patroon van Á la Sascha en ik haak met een bol Unikat die ik kocht bij Jeanet van Blij-dat-ik-brei. De haaknaald die ik gebruik is een nr 4.


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

5 opmerkingen:

  1. Prachtig Akkelien! Hij wappert er inderdaad zeer fotogeniek, maar hij staat jou ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat blauw begon werd uiteindelijk overwegend paars. Toch leuk zo'n verloopbol. Hij is erg mooi geworden en zit vast ook heerlijk warm omdat ie zo lekker over je schouders kan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je sjaal en leuk je foto,s.
    Mooi verloop kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige sjaal en wat leuk dat je sjaals op meerdere manieren kunt dragen, ik hou d'r van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je heerlijk creatief met fotograferen geweest
    Akkelien, het is echt een SUPER sjaal, zo mooi.
    En leuk dat je verschillende manieren van dragen laat zien,
    hij staat je perfect!!!

    BeantwoordenVerwijderen