{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 13 oktober 2020

Dinsdag - poppendag Axel (2)

Dinsdag - poppendag Axel (2)

Elke dag haak ik een stukje, aan Axel. En dat gaat goed. Axel is een heel leuk herfstproject 🙂


De eerste foto is niet echt mooi, hé 🤔
Het is het hoofd van Axel. Eigenlijk had ik hier de oogjes er al op moeten hebben. Maar ik had niet de goede maat in huis en ga ze er later op borduren. Ik heb nu wel vast een draadje erin om aan te duiden waar de ogen komen.

Op de volgende foto zie je lijf en het koppie, opgevuld en wel:


Mét pasgevonden kastanjes!

Dan volgen nu de kleine onderdelen, zoals 2 oren:


Het bovenste deel van de achterpoten:


En dit zijn de voeten van Axel, met een kastanje die ik vond tijdens het wandelen:



Dat wordt nog wel een klusje, het in elkaar zetten met al die kleine onderdelen. Ik heb al gezien dat er goede aanwijzingen in het patroon staan, dus ik denk dat het gaat lukken.

Wordt vervolgd!

Axel de eekhoorn haak ik naar een patroon van Angélique. Als je Axel ook wilt haken, kijk dan even hier.
Ik gebruik Durable Forest kleurnummer 4009 en een restje wolwitte wol.
Ik haak met haaknaald 2½.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Effe doorbijten met het in elkaar priegelen maar dan heb je er wel weer een schatje bij.

    BeantwoordenVerwijderen