{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 6 oktober 2020

Dinsdag - poppendag Axel (1)

Dinsdag - poppendag Axel (1)

Het leek me wel weer eens tijd worden dat ik zelf iets ga maken dat past bij dinsdag - poppendag. Maar wat? Ik was wat aan het zoeken toen ik een bolletje Durable Forest tegenkwam. Daardoor dacht ik aan Axel. Axel is een eekhoorn en een jaar of twee geleden kreeg ik het patroon van Angélique. Nu ga ik er dus eindelijk mee aan de slag! Ik probeer er iedere dag wat aan te doen en zal steeds foto's maken. Zo kan ik er af en toe wat over vertellen op dinsdag - poppendag!


Ik begon 's avonds te haken en daar is dit garen eigenlijk te donker voor... Maar het begin is er 😀


Het buikje van Axel wordt direct in gehaakt:


Dat werkt prima, iedere dag even een paar toeren haken: het lijf is klaar!


Wordt vervolgd!

Axel de eekhoorn haak ik naar een patroon van Angélique. Als je Axel ook wilt haken, kijk dan even hier.
Ik gebruik Durable Forest kleurnummer 4009 en een restje wolwitte wol.
Ik haak met haaknaald 2½.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: