{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 20 oktober 2020

Dinsdag - poppendag Axel (3)

Dinsdag - poppendag Axel (3)


Een paar dagen kwam het er niet van om iets aan Axel te doen. Toch zijn alle onderdelen inmiddels klaar.
Ik was ook al heel ver natuurlijk. Het ging nog om de armen:


en de staart. Die was tamelijk intensief, ik haakte er drie dagen over! Goed opletten en heel goed tellen!




Dus in de volgende blog over Axel zou het een complete eekhoorn moeten zijn. Zou dat volgende week al zijn?


Axel de eekhoorn haak ik naar een patroon van Angélique. Als je Axel ook wilt haken, kijk dan even 
hier.
Ik gebruik Durable Forest kleurnummer 4009 en een restje wolwitte wol.
Ik haak met haaknaald 2½.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Akkelien, en ik geloof het meteen,
    de staart is even opletten dat alles goed gaat
    maar super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Akkelien! Er is niet altijd evenveel tijd en zin om aan de poppendag te werken, teveel andere dingen vragen ook aandacht natuurlijk! Misschien geraakt hij toch nog af, of anders gedeeltelijk.

    BeantwoordenVerwijderen