{ 'anonymize_ip': true }

maandag 26 oktober 2020

Kleine kersttruien breien

Kleine kersttruien breien


Ongeveer twee jaar geleden kwamen de dames van Club Geluk met een boekje "Kleine kersttruien breien". En heel leuk: er kwamen ook kleine pakketjes van in de winkel.
Ik gaf er toen eentje cadeau en kocht er ook één voor mezelf. Op mijn verjaardag kreeg ik nog zo'n pakketje. En toen... bleven ze liggen.



Ik heb besloten om er nu toch eens mee aan de slag te gaan en heb er nu eindelijk eens eentje opengemaakt:


Hmm, ik had paarse wol verwacht, het is kobaltblauw.
Leuk, dat mini kledinghangertje! En ik brei het toch maar op mijn mooie Knitpro sokkennaalden in plaats van op die bijgeleverde houten breinaaldjes.


Heel bijzonder om op deze manier een trui te breien 🤔


Al had ik wel vaker gehoord van topdown breien, ik had het nog nooit eerder gedaan. 
Binnenkort vast meer over deze mini kersttruien!


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Geinig! Na de eerste volgen er vast meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit is heel gaaf! Ik snap helemaal dat je dit leuk vind... Jaren geleden vond ik bij Berroco (https://www.berroco.com/patterns/minutia-08) al van dit soort truitjes en ik heb er toen ook een paar gebreid.

    BeantwoordenVerwijderen