{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 24 maart 2017

Lang leve blogland! En de deken van Maria

Lang leve blogland! En de deken van Maria


Allereerst: Dank je wel aan jullie allemaal! Wat leuk hoe jullie meeleven en meedoen aan de "klikactie"! 
Daar vertel ik eerst wat over. Het blijkt dat niet iedereen weet dat je zo geld kunt verdienen. Ik heb zelf nu een aantal jaar advertenties op m'n blog en ja, als daar op geklikt wordt, verdien ik een beetje geld. Soms heb ik 1 cent op een dag, ook wel eens wat meer. Ik geloof dat m'n record op één dag tot voor kort € 3,29 was en dat was echt een enorme uitschieter. Als je 70 euro bij elkaar hebt, wordt het uitbetaald en dat is bij mij tot nog toe 3 x gebeurd. De eerste keer had ik er ongeveer 1 jaar overgedaan, dus snel gaat het niet. En toch... best leuk! Voor 70 euro kun je veel leuke wolletjes kopen!

Nu heb ik dus de klikactie voor zoon (aan het eind van deze blog lees je waarom). En woensdag had ik op één dag zestien euro. En een cent 😊 Dat haal ik normaal niet eens in een hele maand. Zo leuk en lief! En ik ga zeker een week lang het advertentiegeld aan zoon geven, dus 't kan nog meer worden! En ook jullie reacties zijn zo leuk, hartverwarmend, ik houd van blogland!

Dan ga ik nu even verder met de Mix 'n Match van Maria (hier kun je zien hoever ze was).

Eerst wat foto's uit juni 2016.



De helft van de deken. De bloemenrand is de middelste rand en de deken meet bij Maria ongeveer 1 meter. Dát komt dus heel mooi uit.



Voor een echte een-persoonsdeken haakte Maria een paar witte toeren extra.


Deze foto's zijn van juli:


In die maand kwam Maria tot "week 22" van het patroon.


En toen... werd het te warm om een deken te haken.


En er waren zoveel andere dingen te doen. Dus Maria nam een pauze van dit project. Leuk dat ik zonder 'm zelf te haken toch kan genieten van zo'n mooie deken vol bijzondere steken, al is het op afstand 😊
Het ziet er trouwens naar uit dat ik binnenkort ook weer een deken ga maken. Maar daarover later meer.

Graag wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend! Met happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.







9 opmerkingen:

  1. Klikkerdeklik!
    Fijn dat het zo goed werkt!
    En nu ik weet hoe het werkt zal ik ook bij andere blogsters klikken :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi de deken van Maria het klikkerde klik snap ik nog niet goed misschien heb ik een blog gemist

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Bovenaan en onderaan staan advertenties en daarin zie je een pijltje in een rondje: dat is de klikker :-) En de opbrengst is tijdelijk voor zoon, die een grote financiële strop had door een faillissement...

      Verwijderen
  4. Wat een klus zo n deken! Knap hoor. Leuk dat dag 1 al een succes is. Ik zal vanaf nu vaker klikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die deken word echt prachtig. Enne ik had nog nooit op de advertenties geklikt maar nu natuurlijk wel! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fantastisch, bedankt!
      En ja, die deken wordt zeker mooi, die kleuren had ik zelf ook kunnen kiezen :-)

      Verwijderen