{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 28 maart 2017

Dinsdag - poppendag Koninklijke popjes

Dinsdag - poppendag Koninklijke popjes


Jullie kennen natuurlijk allemaal Annemarie, van Annemaries Haakblog. Ik volg haar ook via facebook en daarop stond kort geleden dat ze in haar webshop nog één exemplaar te koop had van het boekje "De Oranjes. Een uitgeBREIde geschiedenis". Voor een klein prijsje en ik dacht: "Ja, die wil ik! Dit is een hele mooie aanvulling op m'n verzameling haak- en breiboeken!" En ik had immers ook weer wat ruimte voor uitBREIding 😊 (lees hier).
Bestellen dus! Dat deed ik zaterdag en ik had dinsdag hele leuke post. Goed verpakt in een stevige enveloppe en daarin zat een feestelijke "cadeautje", mooi ingepakt. Ik had het al open voor ik aan een foto dacht. Dus hier een foto van de eerste aanblik van de inhoud:


De inhoud was buitengewoon naar wens. Het boekje:


En wat leuke extra's!


Dus in tegenstelling tot zoon had ik een zeer aangename ervaring met een webshop!
(Het verhaal van zoon lees je onder aan deze blog. De klikactie geldt nog steeds! Inmiddels is de stand van 't advertentiegeld zo'n 35 euro. Erg leuk al is zijn schade veel groter...)

Ga ik deze popjes nu ook breien? Dát weet ik nog niet. Ik vind ze wel heel erg leuk. Toch hik ik wat aan tegen alle onderdelen.... En ik had natuurlijk al een koninklijk stel:


Heeft iemand van jullie zich gewaagd aan de gebreide versie?
Ik houd het nog even in beraad. Het boekje is in ieder geval geweldig leuk.

Nu ga ik snel kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
Mariam,
Mathilde,
Nienke,
Petra,
Ria
Rita,
RoosjeMijn  en
Sandra

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Nee, breien is niet mijn ding ;-) Veel plezier met het boekje! (Klikklikklik)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek heb ik ook. Erg leuk. Of ik er ooit ies uit zal maken?maar leuk om te hebben is het absoluut. Ik klik wat af. Mooi dat de teller doorloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee mazar ik brei momenteel wel weer iets na lange tijd.. Leuk boekje heb er wel eens iets van gezien..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het boekje zelf niet, maar heb het wel eens langs zien komen..
    Nog even over je zoon; oh..hij is gewoon opgelicht... Toch wel melding gedaan hè.. Op tv heb ik een tijdje terug erover gezien. Echt misselijke praktijken zitten er soms achter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, bestolen, opgelicht, het is inderdaad echt erg. Uiteraard hebben we bericht gestuurd, maar of het helpt...?

      Verwijderen
  5. heb het boekje wel eens gezien maar daar waag ik me niet aan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel leuk zo de hele familie bij elkaar. Ik waag me er niet aan. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee... ik ben ook niet zo'n goede breister :-)))
    Maar het boek ziet er super uit en het pakket was een feestje!
    Heb ook even geklikt :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een topcadeautje, zo'n leuk boekje! Ik zou alles breien, maar ik hou dan ook ontzettend van breien, haken ligt me minder. Benieuwd wat je zal kiezen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, ik heb het boekje ook en ik heb me aan Alexander gewaagd. Het lijkt zo klaar maar er gaat nog heel wat tijd in zitten. Wel leuk. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen