{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 29 maart 2017

Club en rommelen op de rommelmarkt

Club en rommelen op de rommelmarkt


Afgelopen vrijdag had ik een "drukke" dag. 's Ochtends club en 's middags naar de 
 BVR in Sneek. Dat staat voor Bazar Veiling Rommelmarkt en gaat uit van een kerk (hier is hun website). De opbrengst is altijd voor een goed doel en je betaalt ook entreegeld. Ik vind het altijd leuk om even te gaan kijken. Soms vind je wat en een andere keer hoef je niks. En dat is allebei goed: als ik wat vind, dan ben ik blij met m'n aankopen. Vind ik niks, dan weet ik dat ik ook niet extra "rommel" in huis krijg 😊

Nu vond ik wel wat!
Ik kocht een plantje, een driekleurig viooltje. Dat heb ik thuis direct in dit vogelhuis-bloempotje gezet. Dat kwam ook al eens van een kringloop trouwens! 


En ik vond dit leuke vogelhuisje:


Het is te klein voor vogeltjes, maar ik vond het zo mooi gemaakt! Voor 50 cent mocht ik het meenemen! En ik heb wel wat met vogelhuisjes. Ik probeer er niet al te vaak aan toe te geven, maar soms.... dan kun je er gewoon niks aan doen, hé (onder het label vogelhuisjes vind je nog veel meer vogelhuisjes op m'n blog).

Ik vond ook drie prachtige engeltjes die ik graag adopteerde:


En deze vissenhanger nam ik ook nog mee, die hangt al aan de schutting:


Helemaal blij mee!

En club was ook heel leuk! Heerlijk aan de koffie (met chocola), lekker bijkletsen, Lydia aan de haak en ik had een breiwerkje mee. Dat breiwerkje laat ik een andere keer zien. 
Lydia haakt aan een poncho. Ze had groen gemêleerd garen gekocht en thuis besloot ze om er ook wat effen banen aan toe te voegen, gewoon uit voorraad. Erg leuk!


Er zit al een baan ecru in en een baan met een heel licht groenachtig tintje. En ze doet er waarschijnlijk ook nog een baan donkergroen in.


Ze was vrijdag al best ver:


Een leuk project!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. wow wat een mooie vondsten weer heerlijk zo eens struinen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je fijne rommeltjes gekocht! Ik vind het linker engeltje helemaal super! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ook ik heb een zwak voor vogelhuisjes....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flinke en leuke vangst. Jij blij en de kerk blij. Leuk die violen in dat vogelhuisplantenbakje. Hè wat gezellig toch jullie handwerkclubje (en al helemaal met chocolade erbij :) Dat wordt weer een mooie poncho van Lydia.

    BeantwoordenVerwijderen