{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 15 april 2022

Week 15

Week 15

Op de vijftiende vrijdag van dit jaar is hier deel 15 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Deze 15 is de upgrade van het wilde breiwerk van 2014 naar 2015, zie deze blog.

In die blog zag ik ook deze leuke vuurpijl terug (deze is niet door mij gemaakt trouwens):


Wat ik zelf met 15 gemaakt heb is een slinger voor onze neef die afgelopen zomer 15 jaar werd, een slinger met 15 vlaggetjes in voetbalstijl:


In deze blog lees en zie je hier meer over.

Het toeval wil dat het vandaag 15 april is! 


En het is Goede Vrijdag, de vrijdag voor Pasen. Voor de meeste mensen is dit een extra lang weekend.

De vijftiende vrijdag van 2022 is gevuld! Zou ik het jaar volmaken?
Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, ieder kwartaal of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!

Fijne dag en een fijn Paasweekend! 


Geniet en denk aan de happy momenten 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗
debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. We hebben bijna dezelfde kalender 😊.
    Grappig: dankzij jouw challenge ben ik me dit jaar veel bewuster hoever we in het jaar zijn.
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk deel 15 en vandaag de vijftiende heel bijzonder.
    De vlaggetjes van je neef zijn ook mooi.
    Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat op de 15 e hoe bijzonder. Je hebt hem weer mooi gevuld en wat gaat het hard !! Fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wederom een perfect gevulde 15, wat een giller zeg dat het
    vandaag precies de 15e is. Leuk de ballen slinger, en de
    vuurpijlen zijn ook funny zeg.

    BeantwoordenVerwijderen