{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 april 2022

Huisje erbij (5)

Huisje erbij (5)


En weer is mijn "straatje" uitgebreid met een huisje. Deze keer in de Sneker kleuren:


Het breit lastig met zwart als je 40+ bent 🤔
Ik begon ook nog 's avonds... Snel gestopt en de volgende dag overdag het dak afgewerkt. Deze keer heb ik m'n eigen tip opgevolgd en de steken opgenomen met dunnere naalden:


Dat gaat echt veel makkelijker!

En de rest van het huisje is met geel gebreid, 7 steken per "muur".
Dit is het huidige straatje:


En zo hangen ze in de kronkelhazelaar:


Wil je weten hoe ik deze huisjes brei? Kijk dan in deze blog.

In de blogs over de huisjes voeg ik deze hele maand een paasachtig ideetje toe en vandaag zijn het deze kleine huisjes in grannystyle. 


Het patroontje heb ik in deze blog uitgewerkt.
Leuk aan een slingertje en ook geschikt om een huisje op een kaartje te plakken. Deze foto kwam ik weer tegen in mijn herinneringen op Facebook:




Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel zo'n zonnig straatje op Curaçao met al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die huisjes hangen prachtig in de kronkelaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke huisjes, en wat een leuk gezicht in die struik!

    BeantwoordenVerwijderen