{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 12 april 2022

Dinsdag - poppendag Oranje (1)

Dinsdag - poppendag Oranje (1)


Weer een andere serie "tussendoor"!
Je ziet het, het heeft te maken met oranje, dat kan mooi in de aanloop naar Koningsdag 🧡

Een tijdje terug had ik mooie bolletjes met verloopkleuren gekocht in Sneek en Maria vond ze zo leuk dat ze me vroeg een paar naar haar op te sturen. Ik deed er toen als verrassing een extra bolletje bij:


Dat bolletje met oranje inderdaad, rechts onderaan.
Over dat bolletje gaat deze serie.


Dat zijn alvast mouwtjes en op de volgende foto zie je het begin van de rok van een jurkje:


Het wordt extra leuk met een mooie bloemenrand, in het groen:


Maria moest steeds aan goudsbloemen denken door de kleuren en maakte ook deze foto:


Het ziet er al veelbelovend uit, hé! Volgende week meer, wordt vervolgd.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 🧡🧡🧡


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. O, dat wordt zeker een mooi breiwerk, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat word het een schattig jurkje met de bloemenrand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag dit op Facebook voorbij komen. Verliefd op de kleurencombinatie, maar dat verbaast je niets denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh... ja... dat gaat een prachtige jurk worden. Wat een mooie toevoeging is dat groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schoonheid van een jurkje gaat dit worden,
    Zo mooi die bloemenrand, op zo'n klein oppervlak.

    BeantwoordenVerwijderen