{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 13 april 2022

Huisje erbij (6)

Huisje erbij (6)


Nog een paar dagen voor het Pasen is en ik heb er weer een huisje bij gebreid:


Een huisje in pasteltinten. Ik vond een paar restbolletjes van zacht acrylgaren in m'n voorraad.


Hier hangt het hele stel in de kronkelhazelaar:


En weer een foto van 't hele straatje:


Wil je weten hoe ik deze huisjes brei? Kijk dan in deze blog.

In de blogs over de huisjes voeg ik steeds een paasachtig ideetje toe en vandaag zijn dat deze vogeltjes:


Een leuk en simpel patroontje, ook heel geschikt voor beginners! Ik maakte deze voor m'n "zussen", als kleinigheidje toen ze mijn vijftigste verjaardag kwamen vieren. In deze blog lees je daar meer over en vind je ook hoe ik de vogeltjes maakte. 
Deze vogeltjes passen volgens mij ook prima in paastakken en zijn verder o.a. leuk als sleutelhanger.

Dit was de laatste aflevering over de huisjes in combinatie met Pasen. Het kan best zijn dat de huisjes binnenkort wel weer langs komen, ik heb namelijk nog een ideetje. Wordt vervolgd!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Zo leuk een hele serie huisjes te bewonderen, maar die
    kleine vogeltjes, [vanwege de Pasen noem ik ze kuikentjes]
    zijn ook super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op naar Pasen met al die lieve kleine huisjes in je paastakken! En dank je wel voor je kaart met lieve woorden Akkelien! Heel lief! Dat ontroerde me echt!

    BeantwoordenVerwijderen