{ 'anonymize_ip': true }

maandag 29 maart 2021

Kippetjes!

Kippetjes!


Het is bijna Pasen! Ik zie al een paar weken dat deze blog veel bekeken wordt, dus ik denk dat er weer heel wat kippetjes gemaakt worden. Bij mij zitten die kippen al een tijd op tafel, tussen de bloem- en lentebollen.
Voor deze blog mochten ze even buiten scharrelen, tussen de nieuwe viooltjes:


De kippetjes hierboven zijn gebreid, dat patroon vind je hier, ik bedacht ze voor een blog voor Breiclub.nl.


Van de gehaakte versie bedacht ik ook een nog snellere versie, op sleutelhangerformaat, je vindt die versie hier. Die kun je zeker nog met gemak maken voor Pasen!


Hmm, kip met thijm, oregano en rozemarijn... Laat ze dat maar niet horen!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag

4 opmerkingen:

  1. Oh ja, je kippetjes, ze blijven zo vrolijk om te zien!
    Leuk datje blog daardoor nu extra bezocht wordt!
    Goed dat je er even overblogt, ik zal mijn kippetjes ook uit de doos halen en ik heb nog gebreide eieren ook 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat kan ik wel snappen... Die kippetjes zijn tè leuk! En aangezien ik het hele weekend al heb zitten rommelen met restjes (uitgehaalde projecten) kan het zomaar zijn dat er vandaag nog een kip gehaakt wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt echt lente met die kippetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ze werken op mijn lachspieren die enige kippies,
    vooral op de laatste foto. Ze liggen zo heerlijk
    nonchalant tegen de kruidenpotten, TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen