{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 3 maart 2021

Double Trouble (2)

Double Trouble (2)


Vandaag laat ik weer een paar delen zien van de Double Trouble deken die Maria gehaakt heeft. Ja, ze heeft 'm inmiddels af!

Week 7 zie je helemaal links, het is een Tunische steek.


Week 8 was echt lastig, lees ik in de begeleidende mail. Vasten op de Tunische breisteek, Maria begon wel 3x opnieuw. 


De volgende 2 foto's zijn van week 9. 


Leuke steek! 


Ook 2 foto's van week 10



En ik sluit deze blog af met week 11, dat is weer een Tunische steek:



De Double Trouble is een CAL van Haakplein uit 2017, hier lees je er meer over.
Maria heeft deze deken gehaakt met Bravo van Schachenmayr.

Ik heb nog een heleboel foto's, Maria heeft van elke week een foto gemaakt, ik ben van plan er nog een paar blogjes aan te wijden. Wordt vervolgd!

Wordt vervolgd 😊


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige haaksteken en zulke mooie kleuren.
    Rand 9 lijken wel hartjes vooral die in het rood, wat leuk! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie deken maar dat tunische haken ligt mij niet zo. wel hele mooie steken

    BeantwoordenVerwijderen