{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 2 maart 2021

Dinsdag - poppendag Mijn lentepopje Suïsen (2)

Dinsdag - poppendag Mijn lentepopje Suïsen (2)


Vandaag kan ik meer laten zien van mijn lentepopje.


Elke dag probeer ik er wat aan te doen, en dat lukt best goed. Je ziet het hierboven: alle ledematen zijn gehaakt. Dan gaat het een geheel worden.


Het is zo knap hoe Alexa haar popjes vormgeeft. Suïsen krijgt een waren wespentaille.


Zo leuk, ik kon weer narcissen kopen! Dus die gebruik ik voor de foto's:


Ik ben nu aan het leukste deel toe, het hoofd.


Volgende keer meer, wordt vervolgd 🙂

Suïsen is een ontwerp van Alexa Boonstra van Amilishly. Hier vind je informatie over haar patronen.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Dat wordt een mooi dametje! Om de fotoshoot voort te zetten moet je vast nog een bosje narcissen kopen, hè, wat naar nou 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo'n patroon waar je later niets meer in elkaar hoeft te zetten. Suïsen groeit al lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaat dit mooi worden zeg, een prachtig model heeft
    ze en ik ben heel benieuwd naar Suïsen haar hoofdje.
    Staat heel vrolijk de narcissen op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, wat een slank dametje, ben benieuwd naar haar hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen