{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 23 maart 2021

Dinsdag - poppendag Mijn lentepopje Suïsen (5)

Dinsdag - poppendag Mijn lentepopje Suïsen (5)

Vandaag ga ik verder met de jurk van Suïsen. Hoewel jurk een te simpele benaming lijkt van dit kledingstuk. Misschien moet ik het een robe noemen.


Zoals je ziet had ik even een paar dagen geen verse narcissen in huis 🙂
De tulpen doen het ook prima op de foto's.


Het rokje haak ik in het geel, omdat m'n bolletje in de oranje tint te klein was geworden. Ik haak Suïsen uit m'n voorraad en dat pakt tot nog toe prima uit.


Vooraf had ik bedacht om het afsluitende randje wel in die oranje tint te haken, maar ongemerkt had ik het ineens al af. Ik vind het mooi zo!
Toen was die gele bol ook al aardig klein geworden 🤔


Kort geleden had ik een lichtere geel aangeschaft en daar haak ik nu de bloembladen mee. En ook dat bevalt me heel goed!
Wel een klusje, hoor! Goed opletten en het is lastig vast te houden. 
Wat wordt ze mooi! Ik haak nog even door, wordt vervolgd!

Al mijn blogs over dit mooie lentepopje vind je onder het label "Suïsen".
Suïsen is een ontwerp van Alexa Boonstra van Amilishly. Hier vind je informatie over haar patronen.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Deftige outfit hoor. En ik denk dat ik het randje in geel zo ook mooier vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten dat de tulpen mooi op de foto staan!
    Wat eenprachtig jurkje wordt dat! Maar ja, is ook voor een heel mooi meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige robe maakte je en ik vind het eigenlijk beter zonder het oranje. En het tulpenblad komt helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een mooi jurkje, het lijkt een echte narciskelk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt zo mooi Akkelien, en het is zeker een ROBE, hihi
    wat zal haar dit prachtige staan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke patronen maakt Alexa Boonstra, dankjewel voor de link! Het wordt vast en zeker een prachtig popje, is het niet veel aan-elkaar-zet-werk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal niet veel aan-elkaar-zet-werk, Alexa haakt de hele pop in 1x aan elkaar.

      Verwijderen