{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 11 mei 2018

Garen uitproberen, kleuren kiezen

Garen uitproberen, kleuren kiezen


Die prachtige doos vol Cahlista-bolletjes van Scheepjes had ik hier al laten zien.

In deze periode ga ik eens even wat uitproberen.

Ik blijk een oranje-gezinde doos te hebben, want er zitten twee bolletjes van deze kleur oranje in 🌝
Ik ga een lapje breien met naald 4½ en eentje met naald 5. Kijken hoe groot het wordt.


Ik ga ook proberen hoe het haakt. Zoon wil graag een deken en vindt de corner-to-corner steek wel mooi. Ik ga kijken hoe dat uitvalt met dit garen in de volgende kleurcombinatie:


Zelf denk ik dat ik het beter met een andere steek kan doen, dat probeer ik dus ook maar even uit.


Renske pakt de doos uit in deze blog.
Sharina beschrijft het garen in deze blog.
Alexa laat in deze blog uitgebreid zien welke prachtige tinten allemaal in het colourpack zitten.

Ik heb vast binnenkort meer te vertellen over mijn ervaringen 😉

De Breimeisjes verkeren in vakantiestemming en de blog in de vakantiemodus. Wél veel blogjes, al zijn ze wat korter dan anders. De poppen zijn op vakantie en toch iedere week in ieder geval een lijst met linkjes. Misschien wat minder reacties bij anderen. 
En ondertussen natuurlijk gewoon doorgaan met haken en breien 😊

Dus ook de komende tijd kun je rustig regelmatig komen buurten bij De Breimeisjes, gezellig! 
Een fijne tijd gewenst met veel happy momentjes!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


4 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd wat voor moois je er van gaat maken. Veel haak en uitprobeer plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur oranje is al helemaal goedgekeurd haha, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n doos......ben benieuwd wat voor moois het oplevert!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zo'n volle doos ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen