{ 'anonymize_ip': true }

maandag 28 mei 2018

Breiclub-nieuws

Breiclub-nieuws


Sinds ik ambassadeur ben voor Breiclub.nl schrijf ik regelmatig een blog voor de Breiclub. Gisteren stond er weer een van mij online, over breinaalden, je leest 'm hier.


En terwijl ik in die blog vertel over breien op 5 en meer breinaalden, brei ik op dit moment zelf iets op 4 naalden:


Over dit breiwerk later meer 😉


Meerdere keren per week vind je hier een nieuwe blog bij Breiclub en vorige week waren die blogs interviews met de Breiclub-ambassadeurs.


Misschien volg je me al via Facebook en dan heb je het al gelezen (bedankt voor jullie leuke reacties bij die blog Dinah en Albèrtje!), anders lees je
hier het interview met mij.
In de vakantie liet ik door zoon een nieuwe foto maken voor bij dit interview. Jammer genoeg plaatsten ze een andere, daarom laat ik 'm hier zien:


Ben je benieuwd naar mijn ambassadeur-collega's?
Hier vind je de interviews met




Renske,

en onze coach Bianca



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Leuk interview Akkelien, en de foto's zijn erg leuk.Je staat op beide foto's er leuk op.
    Groetjes Hella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik las het allemaal op fb grappig en leuke foto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, deze foto is zeker ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen