{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 15 mei 2018

Dinsdag - poppendag Een echte badjas!

Dinsdag - poppendag Een echte badjas!


Ja, de poppen zijn weer terug van vakantie! En ik kan weer iets moois laten zien dat Maria maakte.

Vorig jaar was ze op de lapjesmarkt in Utrecht. Daar had ze o.a. de badstof gevonden die ze gebruikte voor de badhanddoeken die ik hier al had laten zien. Ze vond er ook wafelstof met bijpassende katoen én ze had nog een oud patroon, waarschijnlijk uit een Libelle, van een badjasje.


Zoveel onderdelen! Ik vind het knap, ik ben zelf helemaal niet handig met de naaimachine, maar Maria duidelijk wel.


Leuk, met biesjes van het stippelstofje.


Eleonoor mocht natuurlijk weer showen.


Uiteindelijk ging die badjasje naar kleindochter Jasmijn. 


Maar die roze kleur vind ik Eleonoor ook wel erg leuk staan!

Kijk je ook mee of er poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
DiYDiva
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Het is toch wel heel geweldig wat Maria allemaal uit haar handen tovert. heel indrukwekkend en hartverwarmend. Wat zullen haar kleindochters daar elke keer weer blij mee zijn! En wat fijn om dat ook te kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gemaakt en wat staat het lief. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig badjasje. Knap gemaakt. Eleonoor zal de badjas wel missen nu hij naar jouw kleindochter is verhuisd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt schattig, Maria is van alle markten thuis, nu weer dit schattige badjasje :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig maar er moert er vast nog eentje komen voor het andere meisje

    BeantwoordenVerwijderen