{ 'anonymize_ip': true }

maandag 14 mei 2018

Een vakantieproject is klaar!

Een vakantieproject is klaar!


Ja, ik ben weer thuis! Zaterdag thuisgekomen en op zondag de blog van vandaag voorbereiden! En een van m'n vakantieprojecten, dit "werk in uitvoering", is klaar! 
Dat was het al heel snel, ik haakte er aan, onderweg in de auto.


En dat ging heerlijk snel.


Dus heb ik 'm daar in Frankrijk op de eerste zondag al kunnen afronden, de Marktetbag, van het pakket van Yarn and Colors.

Ik maakte het handvat wat groter, zodat ik 'm ook over m'n schouder kan dragen. En er kan inderdaad prima een brood in 😉


Nog een sfeerfoto mét de marktebag, zo uit Frankrijk:


Het is een leuk pakket, met een duidelijk patroon. Ik leerde daar ook weer wat van, een mooie overgang naar de volgende toer bij het haken van de lossenbogen. 
Er zit ruim voldoende garen in, ik heb nog best wat over van de derde bol. Dus kun je de tas ook eventueel groter maken, als je dat leuk zou vinden. 
De kleur die ik kreeg (zie hier hoe ik aan dit pakket kwam) heet Eucalyptus, een mooie zachtgroene tint. Je kunt het pakket in allemaal kleuren bestellen, zag ik. 

Ook het garen haakt lekker, en doordat het wat dikker is, is het ook een stevige marktebag geworden. Die komt deze week nĂłg een keertje langs in de blog!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


7 opmerkingen:

  1. Ik wil ook naar de Franse markt met zo'n mooie tas en stokbrood kopen! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Praktisch en mooi tegelijk. Mooie sfeerfoto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toepasselijke kleur voor Frankrijk, wat een mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, handige tas in een prachtige kleur. Echt een zomertas voor tijdens de vakantie. Fijn dat je de tas al in Frankrijk kon gebruiken. Door de foto van de tas met het stokbrood krijg ik ook zin in vakantie.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze toch leuk die nettasjes. Deze ook met het open en dichte patroon. Mooie kleur ook! Op naar de markt. Ik zie de bloemkool al zitten en de prei er bovenuit steken :)

    BeantwoordenVerwijderen