{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 21 augustus 2013

Opgeruimd

Opgeruimd


Niet zo heel erg een handwerkblog vandaag. 

Kijk, dit was ons kastje in de hal voor de schoenen:


Het kastje stort enigszins in, zoals jullie zien. Hoog tijd voor wat anders!

Van dezelfde leverancier, Ikea, betrokken we iets nieuws:



De roze kastjes zijn voor mij, zoon (let op: zoon heeft op zijn blog een give-away!) koos rood, echtgenoot koos blauw en in de grijze kastjes hebben we handschoenen, mutsen  en schoenpoetsartikelen liggen. De foto's zijn niet super, maar het ziet er al een stuk beter uit! 

Ik vond ook nog hele leuke stickertjes bij deze leverancier. Leuk om bij de give-away te doen!
Bij ieder pakketje komt dus zo'n leuk stickersetje:



Klik hier voor meer informatie over de give-away en om mee te doen. Het kan nog net! 

Liefs van De Breimeisjes!

4 opmerkingen:

  1. Wat kan een opgeruimde kast of een nieuwe kast toch rust brengen. Goede oplossing die verschillende kleurtjes van deurtjes...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke oplossing! De kans is groot dat ik je na ga doen, heerlijk die schoenen netjes opgeruimd!
    De stickertjes zijn erg leuk, het wordt spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook ter inspiratie. Ik ben zelf heel tevreden over deze oplossing. Lang gezocht en nu dus gevonden!

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijke vervanger voor het ingestorte kasje ;-) Dat ruimt toch veel lekkerder op,,,dacht ik zo.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen