{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 27 december 2012

kerstkaart krijgt update

Kerstkaart krijgt update


Al bijna een week blog-vakantie. Ondertussen ben ik natuurlijk heus wel aan het haken, dan wel breien. Af en toe even de website van www.debreimeisjes.nl bijwerken en verder geniet ik ook nog van het lezen van allerlei blogs! Heerlijk! En nu een update!

In een eerdere blog had ik het al over mijn kerstkaart van vorig jaar (kijk hier). Ik heb natuurlijk al wat zitten breien! Het eerste idee gaf dit resultaat:


Niet erg duidelijk. Dus even de stad in voor het volgende plan.


Het hele nieuwe jaartal ingebreid in een meerkleurig acryl garen. Acryl blijft namelijk lang goed in weer en wind en je kunt het heel voordelig inkopen. Deze kleur is van Zeeman (op de site van deze winkel vind je ook vaak leuke patronen!). De kerstkaart heeft wat mij betreft een geslaagde update gekregen en kan het komende jaar de schutting op blijven vrolijken!



Liefs van De Breimeisjes


2 opmerkingen:

  1. Goed gezien Akkelien, dat heb je weer mooi en eenvoudig opgelost! En het is duidelijk nu :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan Akkelien.
    Kan je met een gerust hart 2013 binnen stappen.
    Mooi eindejaarsfeest.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen