{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 11 december 2012

engelen

Engelen


Deze blog zou eigenlijk over club moet gaan, een verjaardagsclub nog wel. Afgelopen weekend was m'n Breimeisjes-vriendin namelijk jarig. Ze heeft het echter een beetje druk, dus nog geen tijd gehad voor club. Morgen dan maar. Kan ik eindelijk laten zien waar ik haar mee ga verrassen!

Vandaag wat engeltjes. De kerstbomen hier in huis zijn eergisteren door zoon en mij versierd. We hebben nu één boom met sterren en één boom met engelen. Nu wat foto's.




Een door mij gebreid engeltje en twee gehaakte engelen (de gehaakte engelen zijn variaties op de gelukspoppetjes van Annemarie Arts).  Ik heb heel veel van deze engelen gehaakt en weer weggegeven. Nu is één van deze twee engelen voor mijn eigen verzameling (veel meer van dit soort engelen staan hier op onze website).




 Deze engelen en het kerstige mannetje heb ik op kerstmarkten gekocht. Het gebreide engeltje is wel wat bijzonder, met haar wel heel blauwe ogen en wilde haren, maar ik vind het ergens toch wel schattig. Het engeltje met de kralen is mooi in al haar eenvoud.






Dan nog wat dierbare exemplaren en wat sfeerimpressies van m'n boom met engeltjes. Natuurlijk hangen er nu ook gehaakte exemplaren in, die van mijn blog van afgelopen vrijdag. En de engel uit het winkeltje van Katrein Kunst!

Liefs van De Breimeisjes!


3 opmerkingen:

  1. Ben toch een beetje jaloers op jou engelen boom.
    (beetje,beetje,zeg maar heel veel...)
    Het is nu te laat om nog vlug wat engeltjes te haken, maar tegen het volgend jaar wil ik ook zo een mooie engelboom.
    Geniet ervan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie boom met al die engeltjes erin! Jullie hebben weer echt je best gedaan:)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen