{ 'anonymize_ip': true }

zondag 30 december 2012

Familie

Familie

Nog steeds midden in de blogvakantie, tijd voor andere dingen, o.a. de familie! 
Ik kijk wel dagelijks even hoe het met mijn blogje is en wat er verder zoal gebeurt in blogland. Dat bracht inspiratie voor de blog van zoon. Hij gaat in het nieuwe jaar starten met een "Project 52"! En daarvoor moest ik even aan de slag.


Op deze foto staan de losse onderdelen, op de blog van zoon, pietonline.blogspot.nl staat al het eindresultaat. Ik maak binnenkort zelf ook nog een blogje over deze nieuwe Karlie, o.a. over de oogjes. (Meer weten over Karlie? Kijk hier). 

Ik ga weer in de vakantie-modus! En met het oog op de jaarwisseling: een goed uiteinde en een nog beter begin gewenst. Maak wat moois van 2013!

Liefs van De Breimeisjes!

2 opmerkingen:

  1. Ben eens gaan piepen naar het afgewerkte resultaat. Echt leuk. Of zo als wij het in België zouden zeggen; amai das schoon ;-)
    grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het afgewerkte resultaat is zoals altijd "schoon" zoals Daniëlle reeds zei, maar we verwachten ook niks anders :)
    Groetjes, rita.
    nog heel veel creativiteit gewenst in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen