{ 'anonymize_ip': true }

maandag 23 april 2018

In Holland staat een huis...

In Holland staat een huis...


In Holland staat een huis. 


Wel meer ook! O.a. een Koningshuis. 


Gisteren kwam er een blog bij Breiclub.nl online van mij, met een slinger met allemaal Hollandse huisjes.


De betreffende blog vind je hier.
Het patroon van deze huisjes vind je hier.
De beschrijving van de oranje dak-details vind je hier.
Misschien vind je juist deze huisjes leuker:


Mijn versie van dit patroontje vind je hier.
Meer inspiratie om te haken voor Koningsdag vind je onder de labels  rood/wit/blauw/oranjeKoningsdag en koning en koningin.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


7 opmerkingen:

  1. Vrolijkheid troef op Koningsdag. Komt de slinger voor het raam?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke slinger, gezellig :)
    Groetjes en een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig ik ben gek op huisjes. XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig! De witte huisjes zijn ook prima te combineren met de gekleurde huisjes lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie, huisjes! Leuk rijtje heb je gehaakt! Doet me er aan denken dat ik al lang geen huisjes meer gehaakt heb... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen