{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 13 juni 2019

Terugblik op donderdag: veren!

Terugblik op donderdag: veren!



De terugblik van deze week is geïnspireerd door de laatste handwerkavond, die was vorige week. We gingen bezig met veren en ik gebruikte o.a. een patroontje dat ik al eens eerder had gebruikt voor een workshop, in september 2015!


Ik haakte toen voor alle deelnemers een veertje, 2 van de dames die vorige week aanhaakten, waren er toen ook al bij, en ze hebben dit nog! Toen haakten ze iets anders. Ik had in die tijd vaak 2 of 3 patronen per workshop. Nogal veel voor op één avond 😉




Ik had destijds bedacht dat je met dit patroon ook makkelijk een slinger kunt haken, je leest in die blog van die workshop hoe ik dat deed. Leuk als je iemand veerkracht wil wensen of een "pluim" wilt geven! Een slinger vol pluimen als iemand geslaagd is misschien?


Leuk hé, met garen in verloopkleuren!


Dit is een veertje dat ik haakte voor de laatste handwerkavond:



Het patroontje is geïnspireerd op een idee van Dinah, ook dat lees je in die eerdere blog van mij.

Ik ben benieuwd waar Marjan op terugblikt.
En vind je dit ook een leuk thema om aan mee te doen? Ik plaats graag een linkje, laat het maar weten!



Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk en echt een ideetje om te onthouden!
    Het zegt wel genoeg dat die twee dames het veertje al die tijd hebben bewaard...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb ik nog niet eerder gezien, leuk!
    Misschien ook leuk om ze te verharden met stijfsel of suikerwater en ze op steeltjes te zetten.
    Wat leuk dat de dames de veertjes uit 2015 nog bewaard hebben! ( en wat had je toen een hoop te doen in één workshop, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee die veertje. Er zijn vast wel gelegenheden waar dat op van toepassing is.

    BeantwoordenVerwijderen