{ 'anonymize_ip': true }

maandag 27 juli 2015

Vakantietijd - Prijs voor een Breimeisje

Vakantietijd - Prijs voor een Breimeisje


Jullie kennen vast Annemaries Haakblog wel. Veel leuke haakideeën, iedere zaterdag een link-feestje (waar ik ook tijdens de vakantietijd graag aan meedoe) én regelmatig een leuke give-away! Deze keer was het een patroon, van Stuart, de een-ogige Minion.

Hier vind je het patroon in de Etsy-winkel van Aradiya Toys


Echtgenoot bleek die Minions erg grappig te vinden toen we de "Despicable me"-films keken en aangezien hij deze week jarig is, leek het mij wel leuk om zo'n Minion voor hem te haken. En dus deed ik mee :-)

En ja hoor! Ik heb gewonnen! Een prachtig uitgebreid patroon met heel veel foto's. Ik had de kleurtjes al klaar liggen, maar zag dat Aradiya heel dun garen gebruikt en een haaknaald nummer 1,5. Daar ga ik me niet aan wagen, die van mij gaat gewoon wat groter worden.


Het lukt niet om Stuart voor de verjaardag af te haken, maar ik ga 'm absoluut maken, het begin is er al:




Rustig aan, want 't is per slot van rekening nog steeds vakantie ;-)


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kado! en een leuk patroon ook van de Minion. Gefeliciteerd met je man zijn verjaardag van de week en een gezellige dag. en met je prijs natuurlijk ook gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het al gezien dat je gewonnen had, leuk voor je:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met dit leuke patroon én met de verjaardag van jouw man. Leuk idee om hem deze grappige Minion cadeau te geven.

    Fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n minion, ik vind het vrolijke figuurtjes.
    Gefeliciteerd met je prijs en met de verjaardag van je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs, je hebt geluk! En die minions zijn keitof! Leuk dat je er al mee begonnen bent, hier gaat iemand heel blij mee zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen