{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 31 juli 2015

Vakantietijd - Opgeruimd idee

Vakantietijd - Opgeruimd idee


In de vakantietijd heb ik tijd... om eens wat tijdschriften te lezen :-)

In een Margriet zag ik een leuk ideetje:

.

Ik zeg: heel goed bedacht! Dat losse eindje zit mooi vast geknepen, dat rolt niet steeds meer af.



Nog maar even wat tijdschriften doornemen. Wie weet wat voor leuke tips ik nog meer vind!

Ondertussen genieten we nog steeds van de vakantietijd en omdat het vrijdag is, wens ik jullie ook een heel fijn weekend!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Goed idee. Thanks voor de tip. Kom je nog meer handige tips tegen? Dan mag je die ook met plezier met ons delen.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig en het ziet er nog gezellig uit ook:) Daar ook een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is a good idea. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een handige tip en ze dan allemaal in je hobbykamer ophangen aan een draad geeft een vrolijk tintje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen