{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 10 juli 2015

Vakantietijd - Over gele truien en zo!

Vakantietijd - Over gele truien en zo!


Vakantietijd en dan zijn er ook allemaal sportevenementen. Niet dat ik nu zo van de sport ben, maar je kunt er niet omheen: er wordt getennist in Groot-Brittannië en gefietst in Frankrijk. En dat fietsen, dat begon afgelopen weekend in Utrecht! Ik zag op de blog van Annemiek iets grappigs, een haakwedstrijd met als thema de Tour de France (klik).
Ze heeft een patroontje bedacht van de truien en het is de bedoeling dat je een hele waslijn vol haakt en een leuke foto daarvan maakt en die op de facebookpagina plaatst. 
Heel leuk bedacht! 
Nu heb ik nog het een en ander aan haak- en breiwerkjes, dus ik doe niet mee, maar wilde toch even gepast aandacht vestigen op deze wedstrijd en heb daarom even tussen de barbiekleertjes gekeken die ik hier nog heb liggen om door te geven aan Beppe Stella (ik schreef er hier al over) en vond o.a. ...

een gele trui:


Er waren zelfs twee groene truien, maar de ene heeft een bruin ingebreid motief en een col en de andere een streeppatroon. Ik heb er even vijf aan een lijntje gehangen en laat dat hier even zien. Mijn truitjes zijn allemaal gebreid, zie ik nu. Maar ja, ik ben dan ook een echt Breimeisje :-)


Op de facebookpagina van Mieks Creaties zag ik al hele leuke foto's!


Nog steeds lekker genieten van de vakantie en af en toe ook kijken naar de Tour, heerlijk!
En 't is weer vrijdag, dus wens ik jullie graag een heel fijn weekend!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een tof idee om jou truitjes zo aan de lijn te hangen. Misschien niet in de juiste kleuren, maar toch leuk. Hier is maandag de Tour gepasseerd en we zijn gaan kijken. Wat een sensatie...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Ik weet niet of ik mee ga doen maar ben iig het blog gaan volgen ;) Bedankt voor de tip.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk idee om zo mee te supporteren voor de Tour! Ook hier wordt die elke dag trouw gevolgd, soms alleen door Jos als ik moet werken en anders samen, dat vind ik heerlijk om bij te handwerken, ideaal! Vakantieplezier ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Akkelien,

    Wat een leuk bericht!! Super! Erg lief deze reclame! Je mag je gebreide truien ook insturen!! Die zijn ook erg leuk geworden!!
    Dank je wel!!
    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen