{ 'anonymize_ip': true }

maandag 20 april 2015

Ware schatten

Ware schatten


Een paar weken geleden, tijdens mijn "zussendag", kreeg ik allemaal leuke en lieve cadeautjes en ik vertelde hier al over een pakketje met ware schatten. Daarover vandaag meer.


Eén van mijn zussen gaf me een pakketje met spulletjes die ze vond in de naaidoos van haar schoonmoeder. Je ziet het al, een bolletje lichtblauw garen, een lintje, een doosje kleine witte kraaltjes, nog dicht, nooit iets van gebruikt! En allemaal stopgaren:


Dat is toch fantastisch: "Bij krimpen GRATIS vervanging"!


Deze kleur is niet veel gebruikt.


Veel blauwe sokken, dat is duidelijk!


En de Devo, die is nog steeds in Sneek! 35 centen, nog van het gulden-tijdperk.



Ook nog een zakje van een stoffenwinkel. Die winkel kan ik me niet herinneren! Heel leuk, zo'n pakketje met deze nostalgische schatten. Ik ben er blij mee!



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



5 opmerkingen:

  1. Leuk die schatten van vervlogen tijden. Ik ken het trouwens nog wel mijn moeder had dit ook in haar naaimand..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om even bij weg te dromen naar vervlogen tijden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk die stopwolletjes ik heb er ook nog wat ja stoppen ik geloof niet dat de jeugd van tegenwoordig nog weet wat dat is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het Stoffenhuis? Was dat op de plaats waar nu de speelgoedwinkel Bart S. staat? Die was er in 1986 nog. Heb ik de stof voor mijn trouwjurk gekocht (volgens mij)
    Dat stopgaren is zo leuk. Op de Handwerkbeurs in Zwolle is ook een stand met dat spul. Kaartjes waarop de knopen nog genaaid zijn. Heb zelf ook nog wat van dat spul uit de naaidoos van mijn mem.
    Groet, Wiepkje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat klopt, ik heb het nagezocht, dat is precies het adres. Op zich zou ik het dan nog wel moeten weten, maar ik kan het me echt niet herinneren.

      Verwijderen