{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 14 april 2015

Dinsdag - poppendag Nog een Lalylala, bijna klaar

Dinsdag - poppendag Nog een Lalylala, bijna klaar


Al eerder liet ik zien dat Lydia Lalylala's had gehaakt (hier en hier). Haar dochter wil er ook graag een en dus is Lydia weer met eentje bezig.


Het grootste deel is al klaar, het lijf en het hoofd. En de staart bijna.


Deze keer kan de dochter van Lydia mooi voor het sjaaltje zorgen. Ze dacht zelf al dat het dan wel van paracord kan, maar of dat een goed idee is? Ik ben benieuwd. 
Tijdens onze laatste "club" was Lydia met de armen bezig. Als de pop helemaal klaar is, mag ik vast het eindresultaat weer laten zien. Nu ga ik even kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij:

Peggy en
Rita

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. wat een leukerd is dat weer paracord is ook weer iets nieuws leuk om te zien wat daar weer van gemaakt wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn erg leuk en volgens mij ook een beetje verslavend om te maken.. Ik zie ze regelmatig op verschillende blogs voorbij komen. zo schattig...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lydia is al ver, lijkt me leuk om te maken, wie weet in de toekomst:-)
    Fijne zonnige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai Lydia kan er weg mee, al zo snel weer bijna een pop klaar. Ze heeft een heel mooi kleurtje gekozen. Dit popje zal snel af zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt vast ook weer zo'n plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen