{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 23 mei 2014

In Holland staat een ...

In Holland staat een ...


Het huisje dat ik haakte voor een slinger, ik heb voor mezelf ook een heel klein slingertje gemaakt:


Ik haakte twee huisjes aan elkaar met vasten, dan zijn ze wat steviger. Het patroontje van de huisjes vind je hier.
Bij de Action vond ik dit leuke huisje, dat er helemaal bij past:


En met wat geknutsel (lees: een stukje plakband) heb ik nu dit voor het raam:


Onlangs kocht ik ook nog andere leuke huisjes, op de Scandinaviëmarkt in Schokland.
(Een verslag van dat marktbezoek vind je hier, het is alleen wel in het Fries en ik weet niet of de googlevertaalmachine dat aan kan. Het is op zich wel een leuk verhaal, over een stok en zo.)



Zo leuk, die komen voor een ander raam. Past het allemaal weer bij elkaar! 



Heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

9 opmerkingen:

  1. dat staat heel leuk zo bij elkaar een mini slinger voor je eigen raam .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, je bent nu een veelhuizenbezitter.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die minislinger voor je raam is echt wel leuk! Let maar op of je wordt nog bij de hele rijke mensen gerekend met al die huizen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier in België moet je grondlasten betalen voor je huis. Als dat bij jullie ook is... zal je nogal moeten betalen met al jou prachtige villa's ;-)
    Fijn weekend
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig zo al die huisjes, en leuk dat je een bijpassend huisje bij de action tegen kwam, komt mooi uit zo
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige huisjes, vind ze eigenlijk stiekem schattig.
    En lief dat groot huisje bij de action.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig al die huisjes. Als slinger vind ik ze het leukst.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen