{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 15 december 2017

Een tas vol verrassingen!

Een tas vol verrassingen!


O, o, wat een sneeuw ineens afgelopen maandag... Het viel hier zondag nog reuze mee, of tegen, het is maar net hoe je het bekijkt. Maandag zette het hier wel door en ik kreeg al berichtjes: "Gaat het wel door vanavond?" 
Wij hadden namelijk die avond onze laatste handwerkavond van 2017 en het wat voor deze keer bij Lydia thuis. 
Nu woont Lydia bij mij in de wijk, al zit er wel bijna anderhalve kilometer tussen. Nog twee van onze aanhakende dames wonen hier ook en zelfs dichterbij Lydia. De andere twee wonen wat verder weg en voor hen was het beslist een uitdaging, maar wat zeiden die lieve echtgenoten? "Ik breng én haal je wel!" Wat een toppers, hé!

Lydia had allemaal lekkers klaar staan:


En de tasjes!


Hier zijn ze al gevuld. We besloten deze keer alles ter plekke uit te pakken en te bewonderen.
In mijn tasje zaten deze cadeautjes: 


De anderen hadden er nog zo'n gebreid kerstballetje bij. 

Willemien had in die mooie kerstdoosjes, je ziet het net bovenaan de foto, heerlijke chocola en een lief gehaakt engeltje in een bal gedaan:


Lydia had een verjaardagskalender gemaakt. Zo leuk! Ik laat hier een paar maanden zien, maar voor iedere maand heeft ze weer een nieuwe combinatie van handlettering en tekeningen gemaakt.



Van Hedy kregen we een engeltje, heel kunstig gemaakt van zilverdraad, belletjes en stof. Werkelijk prachtig!


Margriet had verschillende dingetjes gehaakt, ik kreeg een lief engeltje dat je ook als bladwijzer kunt gebruiken:


Christine had voor iedereen een sneeuwmannetje gehaakt, echt weer zo'n priegelwerkje waar zij goed in is.


Die van mij woont nu in mijn kerstdorp!

En het hele jaar mochten we aanhaken in de mooie winkel Sterk & sVeer en nu kregen we ook nog wat in ons tasje!


Alweer een engeltje en een heel leuk kaartje. Op het kaartje staat:

Zullen we 
dromen
dat al onze 
wensen 
uitkomen...

Wat mooi allemaal en wat heeft iedereen het weer prachtig gemaakt en ingepakt, met kaartjes en alles erbij! 
Het was een heel gezellige avond, een prachtige afsluiting van dit handwerkjaar. Echt een happy moment en zo fijn dat de groep compleet was!

En ik heb weer heel wat engeltjes erbij voor m'n verzameling:



We hebben wel vast een nieuwe datum afgesproken: 15 januari 2018. Hoe en waar, daar hebben we het nog even over! Mocht je geïnteresseerd zijn, kijk dan even hier en mail ons!

Het laatste nieuws van De Breimeisjes kun je volgen via Facebook en/of Instagram.

Voor nu wens ik iedereen graag een heel fijn weekend, mét happy momentjes! 🍀


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.




13 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij. Ik snap wel dat jullie heel graag toch wilden gaan! Wat waardevol om deel uit te mkaken van zo'n groep. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, het lijkt wel pakjesavond :) Inderdaad een feestje zo'n breiclub. Even kerstvakantie maar volgend weer snel verder. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, heerlijk dat het tòch door kon gaan. Want iedereen heeft zo z'n best gedaan! Wat een leuke dingen maakten de clubleden. En nu op naar de feestdagen!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes. Dit klinkt als een gezellige club!
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om elkaar op deze manier te verwennen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben elkaar goed verwend. Wat een leuke en lekkere dingen. Goed dat jullie het weer hebben getrotseerd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig, alleen al die mooie tasjes en verpakte cadeautjes :)
    Dan komen er ook nog mooie engeltjes uit én een leuke kalender :)
    Leuke afsluiting van een handwerkjaar, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk om het zo af te sluiten echt een verwennerij en zulke leuke cadeautjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat een mooi gevulde tasjes! Vol geluk en liefde ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige hebbedingetjes! Allemaal heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige tasjes, daar zou ik ook de sneeuw voor trotseren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen