{ 'anonymize_ip': true }

maandag 11 december 2017

Zeven in het kwadraat

Zeven in het kwadraat


Vandaag geen Mystery Maandag bij mij, ik ben gewoon nog niet begonnen met de blokken van maand drie, dus ik heb niks nieuws te melden over mijn Mystery Blanket. Het kan zijn dat het deze week nog komt, anders absoluut volgende week maandag weer. Mocht je wel iets willen lezen over de Mystery Blanket, dan zijn hier wat linkjes:

Renske Creatief
Siets aan de Haak Sietske is ook tester van de breideken.

Haken

De Haakhelden
Liefgehaakt
Renske Creatief Renske is ook tester van de haakdeken


Ik had gewoon te veel andere dingen die voor een bepaalde tijd af "moesten".

Afgelopen vrijdag bijvoorbeeld was Lydia jarig en ik geef heel graag ook iets dat ik zelfgemaakt heb... Ik had me er al bijna bij neergelegd dat dit niet ging lukken dit jaar en Lydia had zelfs al gezegd dat ik dat beslist niet hoefde te doen, omdat ze wist van al m'n klusjes tot.... ik dacht aan een slingerproject 🙂



Ik had nog wat vlaggetjes liggen die eigenlijk bedoeld waren voor het Nije-slinger-project, het doel was 10.000 meter vlaggetje bij elkaar te haken. Natuurlijk wilde ik ook mijn bijdrage leveren, maar ik was blijven steken op zeven en ze wilden graag series van twintig ontvangen. Nu wilde ik graag 7 vlaggetjes voor Lydia met steeds 7 toeren haken, ze werd namelijk 7 in het kwadraat. Toen ik de website van het Nije-slinger-project checkte, zag ik dat het wereldrecord al bereikt is!

Dus.... ik haakte de zeven vlaggen aan elkaar voor Lydia:




Zeven vlaggen en ze hebben zeven toeren, dus het was gewoon de bedoeling!



Lydia was er helemaal blij mee: haar eigen vlaggenlijn, lekker vrolijke kleurtjes.


Vanavond hebben we nog een feestje bij Lydia thuis: onze laatste handwerkavond van 2017. We hebben weer afgesproken om voor elkaar een goodiebag te vullen, net als vorig jaar, dat was één van de dingetjes waar ik de afgelopen tijd druk mee was. Ik vertel er deze week vast meer over.

Volgend jaar haken we weer door en we hebben wel ruimte voor nog een paar aanhakers. Lijkt het je wat en wil je meer informatie? Kijk dan even hier

Ik ga nog even bezig met de voorbereiding van vanavond! 


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. ook niet erg toch om wat later te beginnen met de blokken Veel plezier met het feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, jullie gaan vast vanavond heel wat "oh's" en ah's" roepen, veel plezier samen!
    De vlaggenlijn is heel feestelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd (met) Lydia. Met de vrolijk gekleurde slinger wordt het vast nóg gezelliger. En dan ook nog een leuke goodiebag mee naar huis. Een waar feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! En ik ken het gevoel, nog zoveel dat af moet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen