{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 8 december 2016

Ballen voor...

Ballen voor...


Via facebook kreeg ik de vraag of ik een paar ballen wilde breien. 
Ja, natuurlijk, dat vind ik heel leuk om te doen! 

En daarom breide ik een witte bal met oranje letters én een hartje  


een rode bal met roze letters en twee hartjes  


en nog een witte bal, nu met rode letters en een hartje



Ik verstuurde ze naar de opdrachtgeefster en zij stuurde weer wat door en via Instagram kon ik dan weer zien dat ze daar ook goed ontvangen zijn :-)

Hoe ik dit soort ballen brei, dat heb ik hier al eens beschreven. En ik maak ze dus ook op bestelling. Kijk hier voor meer informatie.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer zeer geslaagd!
    Als ik zo de eerste bal zie (oranje, Oscar, hartje) denk ik wel te weten wie de opdrachtgeefster zou kunnen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht ook bij het zien van de Oscar bal dat ik wist voor wie die moest zijn. Als we het goed hebben zien we ze wel langskomen in blogland! Ze zijn leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik blog er net over hoe grappig weer. Heel blij me net als de 2 andere meiden!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk Akkelien blijft toch ook bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zee blijven leuk die gebreide ballen. Ik zag volgens mij de Wit met oranje al bij een collega blogster.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn gedaan weer! Zo'n ballen zijn ook echte blijvertjes!
    En wat leuk dat we ze nog ergens anders gaan tegenkomen op het web :-)
    Groetjes en alvast fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen